Tuesday, January 12, 2010

~ Oohh... Bulan..........!



ntahlah... susah nak citer macamana perasaan aku skrang. Macam2 ada. Tapi semalam aku stress sangat. Tiba2 aku jadi letih sangat...berserabut sangat fikiran. I need someone to talk to.. but no one here. Ya Allah... berilah aku kekuatan dan tunjuklah aku di jalan yang benar... Bukannya apa sebenarnya aku takut apa yang akan terjadi pada aku pada masa depan. Aku tak mahu melalui seperti apa yang terjadi pada parents aku. Ianya amat menyakitkan. Sekarang ni aku rasa macam menangis sepuas-puasnya tapi x boleh...

'Terlalu lama aku mencuba...
terlalu banyak
cinta yang ku damba
tiada yang sempurna
hanyalah fana
Tuhan, ampuni hamba-Mu'

1 comment:

  1. keep it up...
    keep it up...
    keep it up...

    just faced it with calm...& strength..!!

    ReplyDelete