Thursday, January 14, 2010

Hilangkanlah Segalanya 2...

itu petikan lirik lagu 'hilangkanlah segalanya' by farahwahida.
aku pinjam utk menterjemahkan perasaan aku pada ketika ini. andai apa yg bersarang di perasaanku ketika ini boleh hilang dengan mudah.... alangkah damainya hati.
'aku ini wanita biasa
bisa sakit luka karena cinta
dingin sepi kerap menyapa
air mata jatuh lukisan raga
kadang ku kuat setegar karang
kadang ku rapuh lemah liar merana...'(by KD: aku wanita biasa)
bukannya aku nak jiwang karat... cuma aku rasa 'tertekan' dengan situasi yang x menentu... aku bukan meminta lebih dari apa yang sepatutnya...tidak aku tidak pernah meminta lebih dari itu. aku cuma mahu kehidupan yang tenang dan bukannya selalu bergelora. tapi siapakah yang dapat memahami? tiada siapa.....

No comments:

Post a Comment