Tuesday, January 5, 2010

Dari Dalam Diri...

Salam...
sudah 6 hari kita memasuki tahun baru. dari coretan pertama aku dlm blog ni baru hari aku berpeluang untukku menulis lagi tentang aku. Dari dalam diri... apa yang ada dalam diri ku sekarang? Macam2 lah... Antaranya pengalaman baru hantar anak aku yang sulung ke tadika. Biarpun baru tadika... tapi aku excited sgt... Seronok dapat tengok keletah dia. Dia okay... tak nangis pun. Bersemangat sangat nak ke sekolah. Like me before...Tak takut langsung..
Lagi... apa yer... aaa.. bila aku dgr lagu "TAHAJUD CINTA" dr Dato' Siti Nurhaliza, suka sangat kat lirik dia. Adala kena sikit kat aku... sikit ker? bukan sikit tapi banyak aku rasa....
Eh tak aku bukan 'ketandusan cinta'... bagi aku kehidupan aku ni dah okay. Sebab aku ada anak2 dan suami yang sayangkan aku. Cuma kadang2 ada sedikit masalah2 yang biasa dalam satu2 rumahtangga. Tapi kalau dulu aku selalu 'ambil berat' sangat dengan masalah aku.. sekarang rasanya taknak lagi. Kalau ia melibatkan pasal hati dan aku tak boleh nak citer ngan orang lain... aku akan 'lepaskan' di sini. Lebih baik aku rasa. Aku taknak lagi beratkan fikiran aku dgn masalah2 yang 'bodoh'...
okay lah jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment